czwartek, 31 października 2013

Komu? Komu? Bo idę do domu :)


Nie będzie to typowa akcja „Candy u ...” ale mam nadzieję, że chętni na prezenty i tak się znajdą.

Chciałabym aby stało się to tradycją mojego bloga.
Rok temu po raz pierwszy, zupełnie spontanicznie postanowiłam kupić dodatkowy kalendarz od jednej z Fundacji pomagających kotom i oddać go w dobre ręce komuś z moich czytelników. W międzyczasie w moim domu zamieszkała Filonka – bezdomna, malutka koteczka odłowiona z podwrocławskiej wsi, która skradła doszczętnie nasze serca. Potem pracowa kotka złamała łapkę i szukaliśmy dla Niej pomocy, z której ostatecznie nie skorzystaliśmy, ale odzew była natychmiastowy i bardzo pozytywny. Fundacja Kociego Życia postanowiła wyłożyć wcale niemałe pieniądze na leczenie Misi. I tak zaczęłam zaglądać na stronę tej Fundacji, co miesiąc wspierać akcję zbiórki karmy dla bezdomnych kotów i po prostu powoli wsiąkam.

Mam do oddania dwa kalendarze „Kociego Życia”. Chętnych do otrzymania pięknie wydanych na wspaniałym papierze kalendarzy proszę o napisanie tego w komentarzu.



Na zachętę napiszę, że nie tylko zdjęcia cieszą właścicieli tego wyjątkowego kalendarza, ale i znajomość dat różnych świąt.
Czy wiecie kiedy jest Dzień Kubusia Puchatka????
Ja już wiem, dzięki kalendarzowi :)



Wszystkich zachęcam do udziału w mojej „rozdawajce” a tych dla których zabraknie u mnie kalendarzy do zakupu w Fundacji. Kalendarz to wspaniały prezent mikołajkowy, a kalendarz za którym idzie pomoc dla innych wart jest podwójnie.



Zgłoszenia przyjmuję do poniedziałku do godziny 20.00, we wtorek ogłoszę kto otrzyma ode mnie prezent.


Proszę, nie zostawcie mnie w posiadaniu nadwyżkowych kalendarzy!

Jeśli są tacy co sami chcą kupić ten wyjątkowy kalendarz to może to zrobić tutaj.

12 komentarzy:

  1. Jaaaa ! Mi się marzy taki kalendarz ! :) uwielbiam Kociaki <3 pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym go przygarnęła. Ale jeśli nie będę miała szczęścia dostać go od Ciebie to zanabędę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja tez chetnie pomoglabym ci w nadwyzce :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. My z kotem Edwardem piszemy się na nadwyżkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki fajny kalendarz, bardzo pożyteczna akcja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mam to rozumieć jako zgłoszenie do zabawy????

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. W poprzedni komentarz wkradła mi się' literówka'... Piszę więc od nowa.
    Bardzo fajna akcja. I ja zgłaszam swoją kandydaturę :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie przygarnę taki kalendarz dla mojej przyjaciółki. Pozdrawiam :)
    wazas@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie przygarnęłam dwa miziaki, chętnie przygarnę i kalendarz :))

    OdpowiedzUsuń