niedziela, 8 września 2013

Dolce Vita


Sobota, 7.20, przeszywający dźwięk budzika.
Szybka toaleta, śniadanie we dwoje i dzień rozkręcony już na dobre.
Najpierw biegusiem odebrać klatkę bytową i zainstalować ją w piwnicy aby potem móc wyruszyć na wycieczkę w nieznane.
250 kilometrów autostradą, dwie i pół godziny w samochodzie i już jesteśmy.
Spreewald.
Dziwne to Niemcy. Wszystkie napisy w dwóch językach, po niemiecku i po łużycku. Mieszkańcami nie są Niemcy a Serbołużyczanie - słowianie jak i My.
Pełan spontan.
Wiemy, że w okolicy Lübbenau jest skansen. Wiemy, że dużo tam wody. Wiemy, że okolica jest bardzo piękna.
Wystarczy.
Reszta przychodzi sama.
Leniwa, piękna, słoneczna i ciepła.

Smaczna też.






Marzenie każdego domowego piekarza :)


















I na deser naleśniki drożdżowe, pyyyyszne :)


Jaka szkoda, że ciepłe, słoneczne dni niedługo odejdą w zapomnienie ale póki co ....

16 komentarzy:

  1. Witam, jestem tu po raz kolejny, dzisiaj dopiero piszę komentarz - brak czasu jest okrutny... Także uwielbiam podróże. Za 2 dni znów wyruszam, ale po powrocie przejrzę po kolei posty. Zdjęcia są przepiękne! Pozdrawiam serdecznie. Barbarossa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że do mnie zaglądasz i Ci się podoba. Podróze to moja wielka miłość którą próbuję spełniać na każdym kroku

      Usuń
  2. Ze zdjęć widać, że mieliście udany i różnorodny wypad.
    Fajnie, znajdować takie małe skarby - miejsca, gdzie można po prostu wypocząć, odetchnąć.
    pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Takie miejsca dają wilki oddech od codziennego wielkomiejskiego pędu.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Świetna wycieczka, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wycieczka! Masz świetne pomysły i dużo chęci na ich realizowanie. Oznaka młodości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów mam więcej niż możliwości realizacji - czasu ;) mam nadzieję, że będę miała tak jak miał mój Tato - pomysły do końca życia i realizacja ich do ostatniego :)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia ;D
    http://todreamaboutsomething.blogspot.com/
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale spędzony czas, zdjęcia urokliwe:) ...a ten piec chlebowy!!!! o rany cudny:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co Kasiu budujemy sobie taki w ogrodzie???? U Ciebie czy u mnie??? ;)

      Usuń
  7. Też musimy tam pojechać! Koniecznie. :)

    OdpowiedzUsuń